Reef 30 gadus ilgais mantojums radās no Fernando un Santiago Aguerre, brāļu uzņēmēju no Dienvidamerikas, kuriem patīk sērfot un pludmales kultūra, idejas radīt augstas kvalitātes aktīvā dzīvesveida sandales. Lai īstenotu savu vīziju, brāļi pārcēlās uz Dienvidkaliforniju, lai vadītu Reef zīmolu, un 1984. gadā viņi izveidoja ražošanu Sanpaulu Brazīlijā, kur pirmo reizi izgatavoja ikoniskās sandales, kas padarīja Reef par līderi atvērto apavu jomā.
Lasīt vairākIedvesmojoties no skaistajām sievietēm Dienvidamerikas pludmalēs, brāļi saskatīja iespēju iepazīstināt sērfotāju tirgu ar eksotisku elementu, ko viņi nosauca par Miss Reef, kura kļuva par sērfotāju kopienas globālu ikonu. Kopš tā laika Latīņamerikas spilgtā kultūra, tēli un skaistās Reef meitenes ir kļuvušas par Reef DNS sastāvdaļu.
Tagad, 30 gadus vēlāk, uzņēmums plaukst kā globāls sērfošanas dzīvesstila zīmols, kas dzīvo saskaņā ar sērfošanas piedzīvojumu mentalitāti “Just Passing Through”. Reef izmanto pasaules ceļotāju garu, lai piedāvātu ikdienas dzīvesstila apavus vīriešiem un sievietēm, kā arī apģērbu vīriešiem, kas apvieno funkcionalitāti un modi dzīvei ceļā. Izmantojot tehnoloģijas un daudzus ekoloģiskus materiālus, ko iedvesmojis Reef Redemption, Reef nepārtraukti nodrošina tūlītēju komfortu un eksotisku stilu, kā arī tiecas uz daudzpusīgiem un daudzfunkcionāliem produktiem ceļojošiem sērfotājiem. Šis zīmols ir labi pazīstams arī ar vēstnieku programmu, kas atbalsta dažus no labākajiem ceļotājiem un viļņotājiem visā pasaulē.
Reef 30 gadus ilgais mantojums radās no Fernando un Santiago Aguerre, brāļu uzņēmēju no Dienvidamerikas, kuriem patīk sērfot un pludmales kultūra, idejas radīt augstas kvalitātes aktīvā dzīvesveida sandales. Lai īstenotu savu vīziju, brāļi pārcēlās uz Dienvidkaliforniju, lai vadītu Reef zīmolu, un 1984. gadā viņi izveidoja ražošanu Sanpaulu Brazīlijā, kur pirmo reizi izgatavoja ikoniskās sandales, kas padarīja Reef par līderi atvērto apavu jomā.
Lasīt vairākIedvesmojoties no skaistajām sievietēm Dienvidamerikas pludmalēs, brāļi saskatīja iespēju iepazīstināt sērfotāju tirgu ar eksotisku elementu, ko viņi nosauca par Miss Reef, kura kļuva par sērfotāju kopienas globālu ikonu. Kopš tā laika Latīņamerikas spilgtā kultūra, tēli un skaistās Reef meitenes ir kļuvušas par Reef DNS sastāvdaļu.
Tagad, 30 gadus vēlāk, uzņēmums plaukst kā globāls sērfošanas dzīvesstila zīmols, kas dzīvo saskaņā ar sērfošanas piedzīvojumu mentalitāti “Just Passing Through”. Reef izmanto pasaules ceļotāju garu, lai piedāvātu ikdienas dzīvesstila apavus vīriešiem un sievietēm, kā arī apģērbu vīriešiem, kas apvieno funkcionalitāti un modi dzīvei ceļā. Izmantojot tehnoloģijas un daudzus ekoloģiskus materiālus, ko iedvesmojis Reef Redemption, Reef nepārtraukti nodrošina tūlītēju komfortu un eksotisku stilu, kā arī tiecas uz daudzpusīgiem un daudzfunkcionāliem produktiem ceļojošiem sērfotājiem. Šis zīmols ir labi pazīstams arī ar vēstnieku programmu, kas atbalsta dažus no labākajiem ceļotājiem un viļņotājiem visā pasaulē.